vrijdag 18 juni 2010

Laatste week

hallo iedereen

hier 1 van mn laatste berichtjes op mn blog. Wat is dit jaar toch gevlogen hé. Vorige vrijdag ben ik naar een 'festa junina' gegaan samen met enkele maten van de unif. Dit is soort feest, met allerlei standjes, je kan het een beetje vergelijken met onze kerstmarkten. Terwijl waren er ook sertanejo-optredens. De zaterdag ben ik dan vertrokken naar Gloria, waar ik tot maandag zou blijven. De zaterdagavond zijn ik, Irina, Alex en Patricia (vriendin van Alex) naar een rodeo geweest. Echt zoals in de films. Mannen die op wilde stieren en paarden kruipen en zo lang mogelijk erop proberen te blijven zitten. Daarna was er ook nog een (slecht) feestje. De maandag ben ik dan samen met Irina (zij doet vrijwilligerswerk daar) naar een school voor gehandicapten geweest.
Gisteren heb ik ook mn afscheidsfeestje gegeven in het huis van een vriendin dicht bij de unif (eigenlijk zijn we niet in dat huis gegaan, we zijn gewoon buiten allemaal op straat blijven staan).

gegroet

1 opmerking:

All You Need Is Love zei

Beste Sander,

Ik las op je blog dat je in Brazilië gestudeerd hebt. Misschien kan je me wel helpen. Ik werk namelijk voor het VTM – programma All you need is love. Momenteel zijn wij volop bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen. Presentator Mathias Coppens reist daarin de wereld af om mensen die elkaar graag zien maar niet of nauwelijks bij elkaar kunnen zijn, weer samen te brengen. In ons vorig seizoen brachten we onder meer het verhaal van Janne die tijdens haar AFS jaar haar huidige vriend Rommel, uit Peru, leerde kennen. Met onze hulp kon Rommel haar hier een verrassingsbezoek brengen.

Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar hartverwarmende verhalen. Ken jij misschien mensen die tijdens hun AFS jaar de liefde van hun leven tegen het lijf gelopen zijn en die geliefde nu misschien al enige tijd moeten missen? Of ben je misschien zelf in die situatie? Laat me gerust iets weten!

Kan je deze oproep daarnaast naar zoveel mogelijk mensen doorsturen? Dat zou een hele hulp zijn voor ons. Ik kijk al uit naar je antwoord!

Meer info vind je ook op : www.vtm.be/all-you-need-is-love
Mailen kan op : daisy.deturck@endemol.be

Groetjes,
Daisy De Turck
Redactrice All you need is love