donderdag 15 april 2010

Vlug vlug vlug

hallo iedereen

vlug een berichtje voor ik vanavond naar Florianopolis ga.
Hier nog alles goed met mij. vorig weekend ben ik naar Gloria geweest, waar er zondag een churrascu was voor de verjaardag van Alex. Dan maandagochtend om 4.30 opgestaan, want ik moest de bus vroeg nemen naar Dourados omdat ik 's ochtends naar de tandarts moest. De rest van de week zijn er dan niet echt speciale dingen gebeurt. Zoals altijd gaan voetballen en tennissen, en naar de unif gaan (wat eigenlijk meer gewoon op café gaan zitten is geworden).

Vanavond vertrek is dus met het vliegtuig uit Dourados naar Campo Grande voor een halfuur durende vlucht, waar ik dan moet wachten tot morgenochtend 5 uur om te vertrekken. Na 2 tussenstops zal ik uiteindelijk morgenavond 5 uur in Floripa aankomen.
Ik keer terug op 1 mei.

vele groeten
sander

Geen opmerkingen: